Металокерамічний герметик для ремонту тріснулих головок і блоків циліндрів, прокладок головки блоку, радіаторів (для комерційного транспорту) (444 мл) Hi-Gear HG9043
p
Ремонтує, не поступаючись зварюванню, алюмінієві або чавунні головки, що тріснули, і блоки двигунаHi-Gear HG9043 здатний усунути навіть значні течі мідних, алюмінієвих, пластикових, і композитних радіаторів, печок обігрівачівВитримує вібрацію, перепади температур, високий тиск, не вимивається, не розчиняєтьсяЦя формула містить унікальну комбінацію найтонших керамічних волокон, що надають відремонтованому качанню високі характеристики міцності. Цей склад здатний ремонтувати пошкодження великого перерізуСклад потрапляє разом з охолоджувальною рідиною у місце течі (тріщину), формує метало-керамічну пробку, яка, полімеризуючись, розширюється. Течія зупиняється. Завдяки близькому до металів коефіцієнту температурного розширення та деякій еластичності керамічних волокон, забезпечує довговічний ремонт. .Запустіть і прогрійте двигун з відкритою кришкою радіатора.Заглушіть двигун.Рекокомендуется зняти свічку запалювання і з циліндра, в камері згоряння якого виявлена тріщина. /liЗапустіть двигун і, ретельно перемішавши, залийте засіб у радіатор (розкривайте упаковку на відстані від обличчя).Доліть тосол (антифриз) до норми.Закрийте кришку радіатора і дайте двигуну попрацювати на неодружених оборотах 10 - 15 хвилин. надалі.Забруднену систему охолодження (тосол (антифриз) став безбарвним або до рекомендовано попередньо обробити промиванням - HG9014, HG9017.Ця упаковка складу розрахована на систему охолодження об'ємом до 22 літрівДумка нашого фахівця
Цей склад HG9043 є чудовою альтернативою дуже клопіткому та дорогому ремонту системи охолодження двигуна, і, що характерно, ефективною альтернативою. Більше того, на щастя водіїв, які зіткнулися з течією радіатора, ефективність цього складу з упевненістю можна оцінювати як обернено пропорційною його ціні.