Hi-Gear Diesel Jet Cleaner очищувач форсунок для дизеля c SMT2 325 мл
Про товар
Очищувач форсунок для дизеля c SMT2 (325 мл) Hi-Gear HG3409
Очищувач форсунок та кондиціонер Hi-Gear HG3409 використовує перевірену часом класичну, ефективну формулу.
Переваги:
- Склад Hi-Gear HG3409 містить синтетичний кондиціонер металу другого покоління SMT2
- У поєднанні з синтетичним кондиціонером металу SMT2, даний очищувач очищає будь-які розпилювачі форсунок, відновлює їх вихідні характеристики за одне застосування. у зв'язку з цим ККД двигуна
- Захищає прецизійні плунжерні пари паливного насоса високого тиску від підвищеного зносу при використанні дизельного палива з низькими змащувальними характеристиками
- Зменшує димлення та шумність роботи
- Очищувач фо рсунок і кондиціонер Hi-Gear з SMT2 покращує комфортність експлуатації дизельного автомобіля та його динамічні характеристики
- Запобігає корозії системи живлення та росту бактерій у паливному баку
- Відповідає американському офіційному тесту на чистячі властивості CUMMINS N -14 і L-10
- Безпечний для каталітичних нейтралізаторів і турбокомпресорів.Протестований на функціональну відповідність
- Протестований на функціональну відповідність технічним параметрам російських автомобілів та сортам дизпалива
Застосування:
- Залийте в бак перед заправкою, заправте паливом.
- Доїзд до резерву без дозаправки.
- Одна упаковка засобу розрахована на 50-60 літрів палива.
- Рекомендується застосовувати через кожні 3000 км. або частіше, при використанні палива невисокої якості.
Альтернативне застосування:
Для підтримки системи живлення в ідеальному технічному стані та в ц Для максимального зниження токсичності вихлопних газів рекомендується використовувати Очищувач антинагар HG3436, HG3437, а взимку - Суперантигель HG3421, HG3424, HG3425, HG3426
Попередження:Не зберігати поблизу джерел тепла
Думка нашого фахівця
Сильний та ефективний засіб комплексного догляду за двигуном та паливною системою. На наш суб'єктивний погляд, користуватися засобом HG3409 так часто, як заявлено виробником, не обов'язково. Це нічим не зашкодить двигуну, але обійтися без цього можна. Просто після застосування цього засобу надалі слід заправляти паливом з присадкою, що підвищує цетанове число. Це збільшить повноту згоряння палива, а отже, зменшить утворення нагару та відкладень. Крім того, використання таких присадок убезпечить ще й від перегріву двигуна, ризику оплавлення клапанів і того, що можуть лопнути компресійні або олійні кільця.