Hi-Gear Carb Cleaner Synthetic синтетичний очищувач карбюратора аерозоль 510 г
Про товар
Очищувач карбюратора (синтетична формула, аерозоль) (510 г) Hi-Gear HG3121
При засміченні карбюратора вуглецевими відкладеннями, оптимальна пропорція бензину та повітря порушується. Двигун працює або на "бідній", або на "багатій" суміші. Карбюратор не піддається регулюванню. Це призводить до утруднення пуску та падіння потужності двигуна, перевитрати бензину, погіршення прийомистості, появи детонації, калільного запалення та підвищення токсичності вихлопу. Синтетична формула складу Hi-Gear HG3121 забезпечує найвищі очищувальні властивості серед аналогічних препаратів. Очищає від нагару та вуглецевих відкладень: дросельні заслінки, повітряні та паливні жиклери, систему та електромагнітний клапан холостого ходу, канали карбюратора, впускні клапани та днища поршнів.
Переваги:
- Очищувач карбюратора Hi-Gear HG3121 без розбирання відновлює заводські характеристики карбюратора
- Дозволяє відрегулювати карбюратор для досягнення мінімальної витрати бензину
- Знижує токсичність вихлопу (особливо актуально перед проходженням тестів ТО)
- Нейтралізує наслідки використання бензину сумнівної якості
- Рекомендується використовувати на додаток до очисників системи живлення, що заливаються в бак, оскільки не всі елементи живлення можна очистити присадками до палива і, навпаки, аерозоль ніколи не зможе "дістатись" туди, де відмінно працюють очищувачі, що заливаються в бензобак.
- Рекомендується застосовувати щорічно перед проходженням техогляду. При використанні бензину сумнівної якості застосовуйте кожні 5000 - 7000 км.
Застосування:
- На вимкненому двигуні зніміть повітряний фільтр. Вставте трубочку в розпилювач.
- Розпиліть очищувач на зовнішні поверхні карбюратора, важелі приводу заслінок.
- Заведіть двигун.
- Обережно утримуючи рукою важіль приводу дросельної заслінки (щоб двигун не заглух), направте струмінь очищувача на заслінки, стінки та канали карбюратора. Розпорошуйте очищувач, періодично "прогазовуючи", не даючи двигуну заглухнути. Після зупинки двигуна продовжуйте розпилювати склад ще 2-3 секунди. Через 2-3 хвилини заведіть двигун. Після чищення двигун може погано заводитися і сильно диміти через згоряючі відкладення - це нормально. Після кількох "прогазовок" робота двигуна помітно покращиться. Повторіть очищення (з п. 3).
- Відрегулюйте оберти холостого ходу
Примітка:
Для відновлення обертів холостого ходу рекомендується прочистити канали електромагнітного клапана холостого ходу (недоступні для очисника зовні). Після зовнішнього очищення карбюратора (пункт 3) на працюючому двигуні (оберта колінвала повинні бути вище 2000) відверніть електромагнітний клапан примусового холостого ходу (ЕПХХ) і впорніть порцію очищувача всередину отвору клапана. Потім встановіть клапан і прогазуйте кілька разів. Для чищення PCV клапана примусової системи вентиляції картера: зніміть та прочистіть клапан струменем очищувача, досягніть вільного переміщення клапана всередині корпусу (чутний стукіт). При попаданні складу на фарбу змийте його струменем води (не прайте). Використовуйте трубку-насадку для важкодоступних місць
Попередження:
Вогнебезпечно. Використовувати далеко від джерел тепла, іскор, вогню
Думка нашого фахівця
HG3121 - один з найефективніших складів, що видаляють навіть найважчі забруднення. Використовується професіоналами для очищення зовнішніх поверхонь двигуна, кондиціонерів і т.д.
Характеристики
Відгуки
Відгуків не знайдено